Woekerpolis.nl richt haar pijlen ook op Brand New Day


Woekerpolis.nl richt haar pijlen ook op Brand New Day

Zo staat te lezen in de nieuwste Assurantie Magazine.

Peter Leijsen wil nog niet verklappen hoe, maar geeft aan dat er een zeker “fata morgana-effect”is, kortweg het onjuist voorlichten van klanten met betrekking tot de te behalen resultaten.

Hier zul je zien dat de lieveling van VEH, De Consumentenbond, Tros Radar en als die partijen door de mand valt, alleen door de focus te houden op kosten werd deze partij tot lieveling gebombardeerd.

Kijk naar mijn blogs vanaf mei 2011 over dit onderwerp als je wil weten wat Peter gaat aanpakken, in ieder geval volgens mijn visie. Het zou mij niet verbazen als dit  nog gaat leiden tot vragen in de politiek omdat ook De Nederlandsche Bank hierin geen onbelangrijke rol speelt.

Advertenties

Dank voor je reactie!

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s